Michel Attia teadis juba enne koolist lahkumist, et temast saab ühel päeval oluline tegija oma lemmikraadiojaamas FM4 ja ta ei kõhelnud sellest kõigile teada anda! Õppides ajakirjandust ja hariduseriala, hakkas ta tootma raadiosaateid ja kirjutama muusikaajakirjadele nagu Chelsea Chronicle ja The Gap. Samal ajal töötas ta õhtuti Viini Flexis ja tuuritas mänedžerina selliste artistidega nagu Wir Sind Helden ja Jimi Tenor.
Aastatel 2001–2007 oli ta SKE nõuandekogu noorim liige, aidates toetada Austria muusikamaastikku. Lõpuks liitus Michel raadioga FM4, kus ta vastutab nüüd bookingu ja ürituste eest, korraldades ikoonilisi lindistussessioone, üllatuskontserte ja iga-aastast sünnipäevapidu. 2010. aastal asutas ta Berliinis AAA Agentuuri Attia, mis tegeleb turundusega sellistele kaubamärkidele nagu adidas Originals ja adidas NEO Saksamaal, Austrias ja Šveitsis. Ta on teinud koostööd ka Samsungi, Deezeri, Manneri, Björn Borgi ja DC Shoesiga. Michel kureeris ka Berliini Bread & Butter moemessi 10. aastapäeva muusikaprogrammi. Lisaks on ta kaasaomanik Viini trendikas 7. linnaosas asuvas baaris nimega treubleiben Wien.